Галузь знань – 015. Професійна освіта за спеціалізацією: Комп’ютерні технології
Освітньо-кваліфікаційний рівень – фаховий молодший бакалавр
Кваліфікація – майстер виробничого навчання - програміст
Термін навчання – 2 роки
Сфера професійної діяльності:
- Майстер виробничого навчання;
- Оператор електронно-обчислювальних та обчислювальних машин;
- Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення;
- Оператор з уведення даних в ЕОМ (ОМ);
- Оператор комп'ютерного набору;
- Оператор комп'ютерної верстки;
- Програміст.
Випускники можуть продовжити навчання у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівня акредитації на 2-3 курсах:
- Глухівському національному педагогічному університет ім. Олександра Довженка;
- Українській інженерно - педагогічній академії;
- Полтавському національному технічному університеті ім. Юрія Кондратюка;
- Сумському державному університеті;
- Харківському національному університеті радіоелектроніки.
Спеціальність відкрита в 2012 році.
Ліцензійний обсяг прийому на 1 курс - 25 чол.
Зміст підготовки
Код компонента |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів ЄКТС |
|
Обов’язкові компоненти |
|||
Цикл загальної підготовки |
|||
ОК 1 |
Історія України та культура України |
3 |
|
ОК 2 |
Українська мова (за професійним спрямуванням) |
3 |
|
ОК 3 |
Основи правознавства |
3 |
|
ОК 4 |
Іноземна мова (за професійним спрямуванням) |
5,5 |
|
ОК 5 |
Вища математика |
4,5 |
|
ОК 6 |
Фізика та електротехніка з основами електроніки |
3,5 |
|
ОК 7 |
Інформатика та комп’ютерна техніка |
3 |
|
ОК 8 |
Екологія та безпека життєдіяльності |
3 |
|
Усього |
28,5 |
|
|
Цикл фахової підготовки |
|||
ОК 9 |
Психологія |
4,5 |
|
ОК 10 |
Педагогіка |
4,5 |
|
ОК 11 |
Організація і методика професійного навчання та технічні засоби навчання та методика їх використання |
7,5 |
|
ОК 12 |
Економіка і організація виробництва |
3 |
|
ОК 13 |
Основи охорони праці |
|
|
ОК 14 |
Програмування (основи програмування та алгоритмічні мови) |
3 |
|
ОК 15 |
Комп’ютерні системи та мережі |
3 |
|
ОК 16 |
Архітектура комп’ютера та комп’ютерна логіка |
3,5 |
|
ОК 17 |
Бази даних |
3,5 |
|
ОК 18 |
Операційні системи |
4,0 |
|
ОК 19 |
Периферійні пристрої |
3 |
|
Усього |
42,5 |
|
|
Практична підготовка |
|||
ОК 20 |
Навчальна практика |
3 |
|
ОК 21 |
Технологічна практика |
6 |
|
ОК 22 |
Навчальна педагогічна практика |
1,5 |
|
ОК 23 |
Випускна педагогічна практика |
7,5 |
|
Усього |
18 |
|
|
Атестація |
|||
ОК 24 |
Атестаційний екзамен з педагогічних дисциплін |
|
|
ОК 25 |
Атестаційний екзамен з дисциплін професійної підготовки за спеціальністю |
|
|
Загальний обсяг обов’язкових компонентів: |
89 |
|
|
Вибіркові компоненти |
|||
Вибіркові компоненти циклу загальної підготовки |
|||
Вибірковий блок 1 |
|||
ВБ.1.1 |
Фізичне виховання |
6,5 |
|
ВБ.1.2 |
Філософія і соціологія |
3 |
|
ВБ.1.3 |
Економічна теорія |
3 |
|
Усього |
12,5 |
|
|
Вибірковий блок 2 |
|||
ВБ.2.1 |
Фізичне виховання |
6,5 |
|
ВБ.2.2 |
Філософія і соціологія |
3 |
|
ВБ.2.3 |
Політекономія |
3 |
|
Усього |
12,5 |
|
|
Вибіркові компоненти циклу фахової підготовки |
|||
Вибірковий блок 1 |
|||
ВБ.1.4 |
Інженерна графіка та комп’ютерна графіка |
3,5
|
|
ВБ.1.5 |
Офісне програмування |
3 |
|
ВБ.1.6 |
Розробка веб-застосувань |
3 |
|
ВБ.1.7 |
Організація і методика виховної роботи |
3 |
|
ВБ.1.8 |
Об’єктно- орієнтоване програмування |
3 |
|
ВБ.1.9 |
Теорія ймовірностей і математична статистика |
3 |
|
Усього |
18,5 |
|
|
Вибірковий блок 2 |
|||
ВБ.2.4 |
Технологія обробки комп’ютерної інформації |
3 |
|
ВБ.2.5 |
Теорія електричних та магнітних кіл |
3 |
|
ВБ.2.6 |
Веб-дизайн |
3 |
|
ВБ.2.7 |
Організація і методика виховної роботи |
3 |
|
ВБ.2.8 |
Інженерна графіка та комп’ютерна графіка |
3,5
|
|
ВБ.2.9 |
Об’єктно- орієнтоване програмування |
3 |
|
Усього |
18,5 |
|
|
Загальний обсяг вибіркових компонентів: |
31 |
||
ЗАГАЛЬНИК ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ |
120 |