Інженерія програмного забезпечення
Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення
Освітня програма «Розробка програмного забезпечення»
Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр з Розробки програмного забезпечення
Термін навчання: 3 роки 10 місяців
Конотопський індустріально-педагогічних фаховий коледж представляє найбільш затребувану на сьогоднішній день спеціальність – Розробку програмного забезпечення. ІТ сфера зародилася ще в середині минулого століття і стрімко набирає популярність, проникаючи у всі сфери нашого життя. Навіть не зважаючи на те, скільки спеціалістів-програмістів випускається кожного року з навчальних закладів, тільки за минулий рік попит на розробників програмного забезпечення зріс на 20 відсотків.
Навчання в коледжі створене в симбіозі знань та навичок, які відповідають сучасним вимогам. Ми дивимось в майбутнє, тому ведемо підготовку студентів таким чином, щоб обізнаність та професіоналізм допомогли в майбутньому з легкістю вступити до лав вищих навчальних закладів, чи отримати роботу зразу ж після отримання диплому.
Кваліфіковані викладачі мають великий досвід роботи як у сфері викладання спецпредметів, так і безпосередньо роботі в ІТ індустрії. Ми створили особливе середовище для навчання. Комфортабельні комп’ютерні лабораторії оснащені передовою технікою та ліцензійним програмним забезпеченням, де наші студенти систематизують нові знання, а також, отримують навички, які затребувані в сучасній ІТ сфері.
Процес навчання побудований на таким чином, що кожен студент має можливість максимально зануритися в реалії спеціальності.
Починаючи з азів, ми даємо необхідні знання, які обов’язково згодяться в майбутньому для кар’єри програміста. Теоретичні знання відразу ж підкріпляються виробленням практичних навичок. Вирішуючи задану проблему чи задачу, студенти, крок за кроком, здобувають майстерність у розробці програмного забезпечення.
Під час навчання студенти вивчають сучасні мови програмування, бази даних, операційні системи, офісні пакети, використовуючи актуальні програмні продукти. Наші студенти вміють розробляють сайти, створювати інтернет-магазини, додатки для мобільних пристроїв, сервіси. Наші студенти мають можливість розробляти та відразу ж розпечатувати на 3D принтері моделей, макетів та прототипів, які використовуються у навчанні.
Взаємодія з роботодавцями дозволяє аналізувати попит фахівців на ринку праці, забезпечуючи викладання найактуальнішого матеріалу. Що дає можливість кожному студенту отримати необхідні знання та навички в досягненні висот в кар’єрі програміста.
Програміст – професія майбутнього, яка здатна вивести економіку країни на передовий рівень. Саме тому, ми приділяємо велику увагу підготовці кожного студента.
Сфера професійної діяльності:
- Програміст-консультант в сфері інформатизації,
- Спеціаліст з надання допомоги по технічних аспектах комп’ютерних систем,
- Програміст-спеціаліст з розробки програмного забезпечення.
Випускники можуть продовжити навчання у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівня акредитації на 2-3 курсах:
- Сумському державному університеті;
- Харківського національного університету радіоелектроніки;
- Національний технічний університет м. Харків
- Харківський національний аерокосмічний університет ім. Жуковського;
КОНОТОПСЬКИЙ ІНДУСТРІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (КІПТ) ЄДИНИЙ У МІСТІ КОНОТОП ВЕДЕ ПІДГОТОВКУ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ", тобто ГОТУЄ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ!!!
ЯКЩО Я ВСТУПЛЮ НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ЧИ БУДУ Я ПРОГРАМІСТОМ?
Під час проведення днів відкритих дверей у та спілкування з випускниками шкіл постійно зустрічаємось з таким питанням:
Спробуємо розібратись.
Програмна інженерія — це застосування системного підходу до розробки, використання та супроводу програмного забезпечення, та дослідження цих підходів, тобто застосування принципів інженерії до програмного забезпечення. Вперше термін «програмна інженерія (англ. software engineering)» був використаний в 1968 році на конференції з програмної інженерії, що була організована NATO.
Програмна інженерія складається з таких напрямів:
Вимоги: виявлення, аналіз, специфікація, перевірка вимог.
Проектування: процес визначення архітектури, складу компонентів, інтерфейсів та інших характеристик до системи.
Конструювання: кодування, модульне та інтеграційне тестування.
Тестування: перевірка поведінки системи на відповідність до специфікації, пошук дефектів.
Супровід програмного забезпечення: поліпшення, оптимізація системи та процесів роботи з нею після вводу до експлуатацію.
Конфігураційне керування: систематизує зміни до системи, що роблять розробники в процесі розробки та супровід. Попереджують небажані та непередбачені ефекти.
Менеджмент: застосування методів та практик менеджменту для керування учасниками процесу розробки ПЗ.
Цикл розробки ПЗ: визначення, реалізація, оцінювання, вимірювання, керування та покращення циклу розробки ПЗ як такого.
Інструменти комп'ютерних наук: різні комп'ютерні системи що допомагають та дозволяють проводити процес розробки.
Якість програмного забезпечення: відповідність програмного продукту вимогам.
А хто ж такий програміст?
Програміст — людина, що займається програмуванням, виконує розробку програмного забезпечення для програмованих пристроїв, наприклад, настільних персональних комп'ютерів, мобільних телефонів, смартфонів, комунікаторів, ігрових приставок, серверів, суперкомп'ютерів, мікроконтролерів та промислових комп'ютерів.
Помилково програмістом деколи називають системного адміністратора та інших спеціалістів ІТ, які займаються налагодженням та підтримкою роботи комп'ютерної техніки з використанням уже готового програмного забезпечення.
Отже, якщо Ви вирішите отримати спеціальність «Інженерія програмного забезпечення», то Ви зможете бути програмістом, оскільки це невеличка складова Вашої майбутньої спеціальності. Крім того Ви зможете бути: тестувальником, проектувальником програмного забезпечення, виконувати супровід програмного забезпечення і т.д.
Однозначно можна сказати, що, отримавши таку спеціальність, Ви зможете працевлаштуватись на високо оплачувану роботу, навіть в умовах кризи та нестабільної економіки.
ТОЖ ЗАПРОШУЄМО НА НАВЧАННЯ ДО КОНОТОПСЬКОГО ІНДУСТРІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ СУМДУ (КІПТУ)
КІПТ - ЦЕ ЯКІСНА ОСВІТА В КОНОТОПІ!
Перелік компонентів освітньої програми
Код компонента | Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) | Кількість кредитів ЄКТС |
Обов’язкові компоненти | ||
Цикл загальної підготовки | ||
ОК 1 | Історія України | 2,5 |
ОК 2 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 1,5 |
ОК 3 | Культурологія | 1,5 |
ОК 4 | Економічна теорія | 2,5 |
ОК 5 | Основи правознавства | 2 |
ОК 6 | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 7 |
ОК 7 | Еекологія | 2 |
ОК 8 | Фізика (електрика) | 6 |
ОК 9 | Лінійна алгебра та аналітична геометрія | 6 |
ОК10 | Математичний аналіз | 6 |
ОК11 | Теорія ймовірності та математична статистика | 4,5 |
ОК12 | Дискретна математика | 5 |
Цикл фахової підготовки | ||
ОК 13 | Основи програмування та алгоритмічні мови | 8 |
ОК 14 | Об’єктно-орієнтоване програмування | 7 |
ОК 15 | Алгоритми та структури даних | 4,5 |
ОК 16 | Операційні системи | 4,5 |
ОК 17 | Бази даних | 5,5 |
ОК 18 | Архітектура комп’ютера | 3,5 |
ОК 19 | Організація комп’ютерних мереж | 4,5 |
ОК 20 | Інструментальні засоби візуального програмування | 3,5 |
ОК 21 | Охорона праці | 1,5 |
ОК 22 | Конструювання програмного забезпечення | 4 |
ОК 23 | Основи програмної інженерії | 6 |
Усього | 99 | |
Практична підготовка | ||
ОК 24 | Навчальна практика 1 | 7,5 |
Навчальна практика 2 | 7,5 | |
ОК 25 | Технологічна практика | 7,5 |
ОК 26 | Переддипломна практика | 6 |
ОК 27 | Дипломне проектування | 7,5 |
Усього | 36 | |
Атестація | ||
ОК 28 | Захист дипломного проекту | |
Загальний обсяг обов’язкових компонентів: | 135 | |
Вибіркові компоненти | ||
Вибіркові компоненти циклу загальної підготовки | ||
Вибірковий блок 1 | ||
ВБ.1.1 | Фізичне виховання | 10,5 |
ВБ.1.2 | Філософія та релігієзнавство | 2,5 |
ВБ.1.3 | Соціологія | 3 |
ВБ.1.4 | Диференціальні рівняння | 5,5 |
ВБ.1.5 | Безпека життєдіяльності | 1,5 |
Усього | 23 | |
Вибірковий блок 2 | ||
ВБ.2.1 | Фізичне виховання | 10,5 |
ВБ.2.2 | Філософія та релігієзнавство | 2,5 |
ВБ.2.3 | Політична економія | 3 |
ВБ.2.4 | Диференціальні рівняння | 5,5 |
ВБ.2.5 | Чисельні методи | 2,5 |
Усього | 24 | |
Вибіркові компоненти циклу фахової підготовки | ||
Вибірковий блок 1 | ||
ВБ.1.6 | Людино-машинний інтерфейс | 2 |
ВБ.1.7 | Програмування мовою ассемблера | 2 |
ВБ.1.8 | Вступ до спеціальності | 1,5 |
ВБ.1.9 | Інженерна та комп’ютерна графіка | 3,5 |
ВБ.1.10 | Розробка веб-застосувань | 4 |
ВБ.1.11 | Офісне програмування | 3 |
ВБ.1.12 | Функціональне програмування | 1,5 |
ВБ.1.13 | Проектний практикум | 2 |
ВБ.1.14 | Основи електротехніки і електроніки | 2,5 |
Усього | 22 | |
Вибірковий блок 2 | ||
ВБ.2.6 | Людино-машинний інтерфейс | 2 |
ВБ.2.7 | Офісне програмування | 3 |
ВБ.2.8 | Функціональне програмування | 1,5 |
ВБ.2.9 | Проектний практикум | 2 |
ВБ.2.10 | Веб-дизайн | 3 |
ВБ.2.11 | Розробка веб-застосувань | 2,5 |
ВБ.2.12 | Крос-платформне програмування | 4 |
ВБ.2.13 | Безпека програм та даних | 3 |
Усього | 21 | |
Загальний обсяг вибіркових компонентів: | 45 | |
ЗАГАЛЬНИК ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ | 180 |